Äre fest eller?

Igår va en bra dag.
Igår va jag bra .

Och idag ska de bli ännu bättre ;)

Jag vill ha grillat, jag är så jävla sugen på att grilla så de är inte sant.
Jag är hungrig och jag vill grilla., ska de va så svårt för befolkningen att förstå de ?
Tommy säger att vi får göra nånting hemma , och sen gick han och la sig igen.
Så långt kom vi me de och jag är inte sugen på nånting hemma, jag vill ha Grillad kyckling !!

Nu löste tommy de här så fint att Dimberg ska köpa grillad kyckling till mig ! ;D haha.



Nej ., idag blire fest, fest fest !
Jag ska festa hela natten lång ;D
Och imorn ska vi hem till mormor på påskmiddag vid 2,
så jag får sköta min bakfylla så fint som jag gjorde igår.
Ja har faktiskt ett jätte bra tips på hur man kan slippa en allt för stor hangover :

1. Sluta dricka alkohol ungefär när du känner att du vill ha massa mer, och drick vatten!
2. Drick VATTEN .
3. Drick ännu mer vatten när du kommer hem.
4. Ha vilt sex i 1-2 timmar så hinner du nyktra till ;D

Vakna imorse efter att ha gjort detta, och jag hade ingen baksmälla alls,
hur bra som helst ;D


Kolla på lägenhet idag med,
En tvåa med uteplats på bigatan.
hur najs som helst.
Både jag och tommy vart kära. ;D
så nu ska vi bara ringa och checka med våra akassor att dom kommer igång snart så vi  vet att vi har råd att ha den
och sen ska tommy höra om han kanske kan få nån chans till att jobba kvar på furubergs , och lite sånt.
Och om detta löser sig så tar vi lägenheten xD
Och den va så fin, jag va så nöjd.
Jag vill verkligen ha den.


Nej nu ska jag plocka undan lite här, och hoppa in i duschen och dyka ner i min bag in a box ! ;D

Kyss och adjö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0