Fucking thursday -

Vädret idag säger att man ska va på topp och hitta på nånting.
Men min kropp idag säger " gå och lägg dig " Medans min hjärna skriker " STÄDA DITT AS "

så vad ska man göra. ?
ska man gå och lägga sig ,
Eller ska man ta och kanske städa lägenheten och skita i att livet känns depp just nu och hitta på nånting sen ?
Hur är de med er kära läsare idag ?
Äre på topp eller " gå och lägg dig " ?

Jag förstår inte hur de kan bli så dammigt i våran lilla lägenhet så fort,
Känns som de va igår jag dammsög. men jag får la gö de igen.
Om jag ska städa idag ska jag fan va riktigt hurtig allså,
Jag ska tvätta och dammsuga och Damma överallt så detta jävla damm försvinner helt.
Och sen ska ja rensa alla garderober så de blir nån ordning på allt .
Usch, allt är bara huller om buller just nu, blir galen på detta.
Är de nån mer än jag som får paniikångest över att bo i en svinstia ? ;S

Nu är de bara 15 dagar kvar tills vi ska till mamma.
Och efter de när vi kommer hem igen om detta löser sig så ska vi packa och flytta, annars så stannar vi i våran lilla sketna etta.
Sen ska vi banta ,hårdbanta.
Köpa en Cambridge kur för 2 veckor bägge två och loosa några kilon inför sommarens härliga stränder nu ;) så bikinin sitter som den ska i sommar ;D haha.
Jag längtar som faan tills jag blir av med den lilla putmagen jag har lagt på mig under vinter här nu ! Ska bli så gött att få komma i sina gamla kläder igen nu !
Ska bara äta upp allt vi har i kylskåpet här nu , så de inte finns nånting som ligger och möglar sönder under dom två veckor vi inte ska öppna kylskåpet ;P haha.

Nej nu ska ja se till att kirra min blogg lite här !
så de blir lite ändringar på den , dock inte mycke, då jag inte har så mycke kvar på datorn., men jag är så trött på att den ska se likadan ut hela tiden.
Nån som har lust att pilla lite med min blogg åt mej ? :)


Puss och klem

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

sv; segt :/

det går allt, upp och ner :)

2009-04-16 @ 15:29:10
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: alexandra

SV: ooh han e rätt het ;)

2009-04-17 @ 00:39:14
URL: http://ajeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0