Homeparty 19.00

Idag har jag homeparty hos mig.
Det är heminredningsprylar, Jätte fina saker som inte är allt för dyrt för plånboken.

Vill ni veta lite mer om vad de är så kika in på Spoile.blogg.se =)

Annars idag ska jag storstäda lägenheten så de går att ta hit folk.
Dock är jah inte alls sugen på de, Jag är så jävla slö så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Men de brukar gå bättre när man väll kommer igång. så de är bara de här med att starta som är de jobbiga.

Inge jobb har jag fått på 2 veckor nu . :/ suger faktiskt lite grann.
Ringde akassan förut iaf, och mitt handläggare håller på med mitt ärende nu,
så jag skulle höra från dom nu i dagarna, så ja hoppas och håller tummarna för att jag får ut min akassa nu
och inte massa mer kompletteringar.
Får jag de , då blir jag galen... De kan jag lova !


Försöka få nånting i magen nu också,
Kanske lite pyttipanna som frulle..
Då vi inte har nå bröd  :P
vi försöker ju äta upp kylskåpet nu när vi ska börja med Cambridgekuren...
så de inte finns nånting man kan nalla när man får den där ivriga hungerkänslan!

Fixa mina naglar måste jag göra också.
Uscha...



nej hursa om man ska sätta fart på dagen !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0