Jag älskar min säng !

Igår ;
vi va hemma hos håkan Och maria.
Grillade och åt jätte gott.
Fick en massa vin av maria så jag blev allt lite på lyret. ;P
haha kom hem och gick ner till marie där jag blev ännu mer på lyret . Drack massa sprit och snacka snusk. ^^ (Y)
helt enkelt toppen
till vi kom in på massa tråkigheter och de kom allt lite tårar.
Marie ville inte sova själv den natten så jag gick upp till mej , bädda ut soffan och slängde min man i den .
Sen gick jag ner till marie igen , kekade lite och lyssna på musik och drack lite mer ..
Sen gick vi upp till oss och la oss, hade marie vid min sida den natten.
Kändes skönt att kunna få va till hjälp. ! <3
Dock så spydde jag upp hälften av de jag hade druckit.

Idag :
Vakna upp och va jätte bakis,
Men jag vakna till liv och bjussa marie på frukost , bestående av ägg mackor.
Drog ner till systemet och köpte en bag in a box
då de va meningen att vi skulle gå på statt idag.
Köpte med glass hem och satt på balkongen i den härliga solen och kekade glassen.
Riktigt underbart. Nu känns de som att sommaren snart är här för att fylla våra bleka ansikten med lite sol =)
Sen gick jag och la mig och sov en timma eller två,
Vakna till liv och städade lägenheten som för övrigt såg ut som en jävla pundarkvart typ, Usch
Gick ner till marie och höll henne sällskap när hon diska.
Mötte upp Carro och gav henne några cigg.
Sen gick jag upp till mig och gjorde en helt underbar pastasallad.
Försökte senare på kvällen få i mig några glassvin i förhoppningarna om att jag skulle få tillbaka mitt festhumör, men de gick inte alls som jag ville, så jag sa förlåt till marie och stannar hemma ikväll.
så marie är nu nere hos sig och fixar sig, så ska vi köra henne antingen till Carro eller till Matti så hon får festa iaf. =)
Och jag tänkte fuska under min diet nu och åka och köpa antingen mcd eller en baugette på ok ! Jag känner att jag är värd de idag ! ;)
Sen blire hem och slänga sig i soffan och svulla innan vi övertar sängen och kollar på lite tv innan vi somnar.


Aah och min hårddisk som jag fick i julklapp har gått sönder
så nu är alla filmer + musik +  bilder borta igen
och jag blir så ledsen på de här.
Nu när nya ipred lagen har trätt i kraft med så är de inte allt för säkert att tanka hem filmer .
så nu känns de som att de kvittar om jag får en ny på garantin eller inte , för jag kan ändå inte fylla upp den igen ! ;/
Men men , jag ska ringa dold.se's kundtjänst och höra hur säkert de är att min ipadress inte syns via dom , så får jag betala dom där 50 kr i månaden för att va dold på nätet så kan jag fylla upp den igen !


Nej nu ska jag slänga på mig lite kläder så vi kan köra marie =)

Puss och klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0