Jahapp

De va de de.
Jobbat dom där två timmarna nu , so now what?
Jag är så trött på att sitta hemma nu så de är sanslöst.
Jag har inte ens ork till att städa föfan.
Och de ser ut som en bomb med sopor har explodera här.
förstår inte vart ordningen och redan tog vägen.
va fan alltid fint och städat hemma hos oss, och nu är allt bara halvdant,
Precis så som jag inte alls vill att de ska se ut :/ usch för de här.
Jag måste iaf byta lakan och grejer så de är väll bara att ta sig i kragen och sätta fart.
Vet bara inte vart jag ska börja fan.

Iaf så glömde jag att tala om att vi ska kolla på lägenhet idag , 17.30
En 2½ a på värmlandsvägen . och jag hoppas verkligen på den här nu.
Och jag ringde akassan imorse med, han som jag prata med skulle sätta sig med mitt ärende nu , så jag hoppas att jag får brev om detta imorn eller på torsdag !


Och på fredag åker vi till mamma :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0