Jobblös idag.

Men de är lite gött de med faktiskt. inte för plånboken kanske
men för vårat hem.
Jag älskar när jag har hela förmiddagen för mig själv och kan springa runt och städa och skrubba utan att nån är hemma
och utan att nån ringer och vill hitta på nåt kuligare , för då släpper jag självklart allt och gör nåt annat :P haha.

Så nej de ska bli skönt att få ordning här hemma igen nu , inte för att de ser förjävligt ut , men de behövs tvättas och dammsugas. =)

Sen ska ja gå ner till hyresbostäder om en stund , Dels för att jag kan inte logga in på hyresbostäder , och när jag trycker att dom ska skicka mina losin uppgifter så har jag kryssat för att dom ska skicka den till min bostadsadress, och den adressen är Carlsåby vägen 22. HAHA. och jag har inte bott där på några år nu så , jag måste gå ner och få be om att få dom personligen iställe ! =)
Sen ska ja be om att få titta på en lägenhet , nämligen en två , men uteplats på bigatan för 4256 kr i månaden .
och de är ingenting i jämnfört vad  vi betalar här, 3551 kr för en sketen jävla etta ! usch nej lixom!

Fatta va gött med uteplats till sommaren ;D kan sitta och sola och grilla och allting . fyfan va underbart, så jag hoppas på att den är riktigt fräsh , så vi kan bestämma oss för att ta den lägenheten ! för jag vill så jävla gärna ha den :D

Nej nu ska ja klä på mig , ta en cigg , kolla vädret och sen gå ner till hyresbostäder ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0