Kollat lägenhet

Men den va inge vidare,
Jag tyckte den va fin och så  , bra planlösning
Men de va tur att jag hade min man med mig som såg sprickan längst hela vägen i köket
Och att han såg allt mögel ( som jag inte alls la märke till ) i badrummet.

Men vi ska kolla på en annan likadan imorn fast med uteplats på samma ställe, så vi hoppas jätte mycke på den iställe =)

Ikväll har jag ingen anning om vad som händer,
Grannen ska ha lite fest , så de kanske blir att gå ner och ta nåt glas vin , men ut ska jag inte
då visningen på andra lägenheten är kl 11 imorn och sen ska vi till svärmor och keka påskmiddag och då har jag ingen
vidare lust med en bakfylla inte !


så de blir väl va de blir.
Jag är sugen på att grilla och ta nån cider bara, men de märks väll !


Ha en bra långfredag alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0