Måndag ..

Och inge jobb har man fått idag.
De är för jävligt.

Akassan har juh ingen fart i röven heller, blir så förbannat på de här nu
mitt ärende har legat och väntat på att få ett beslut nu i två veckor, och ja behöver dom där pengarna.
att dom inte fattar att dom kanske borde ta in lite mer folk eftersom att de är så pass många nu som har blivit arbetslösa !?
Jävla idioter säger jag bara.


Iaf så har Jag och Tommy hitta en till lägenhet.
Dom som va hyresvärdar på carlsåbyvägen 22 där ja bodde förut, råka stöta ihop med mej och tommy på festen hos steve.
Så vi passa på att fråga om han hade nåt ledigt, Och han hade en 2½ på värmlandsvägen , så vi ska ringa om den idag och få en visning, Och då får i 1½ rum mer för 400 kr mer i månaden och de är ingenting.
Och de blir 200 kr mindre i hyra än den på bigatan och de är de värt, uteplats kan vi få nån annan gång i framtiden, när man köper hus eller nåt ;)
Så vi hoppas på att vi har första tjing på den lägenheten nu , så vi kan få den !  =)

För övrigt så ska ja städa idag ., de ser ut som en kanonkula har slagit ner här efter helgens fylla.
När man kommer hem så ska man käka och man ska dra fram massa saker och lägger inte tillbaka dom så de är saker överallt. ^^ haha

Men dock ska jag kolla runt lite mer på internet först , sen får vi se när jag pallar ;P haha.


Puss och klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0