Musica <3

Jag vill bara tala om för folket som läser, att jag överlever inte utan min musik.
så är de bara.


Nu har jag vart nere till hyresbostäder och fixa mitt inlogg till deras hemsida och intresseanmält mig på lägenheten jag så mycke vill ha =)
Känns riktigt skönt faktiskt.
Sen de här med att jag tänkte städa, de gick si så där.
Jag har iaf diskat och plockat ner vinterkläderna i en svart sopsäck som ska upp på vinden.
Sen har jag tänkt under dagen att jag ska byta lakan och bädda sängen , men mer orkar jag fan inte ;P haha.
Skulle behöva dammsuga och damma i vardagsrummet, så jag får väll slita mig i från den här latheten och faktiskt göra nånting.

Pengar skulle jag gärna vilja ha med, så jag kan få åka och köpa en massa plastblommor och krukor och vaser och bara fylla alla våra fönster med växter i ställe för alla jävla småprylar till prydnadsaker jag här iställe.
Usch, tycker de ser så fjolligt ut, Känns lite mer moget och mer "hemma" med lite grönt.
Så , nästa lön jag får om den är lite saftigare än den jag fick den här månaden, blir de att shoppa lite krukor och blommor på ojojoj känner jag , Kanske nån tavla med som man kan ha och pryda väggen med !

För om de nu blir så att vi får flytta så har vi faktiskt tre rum att fylla med tavlor , och jag har bara till två. om ens de.
Tycker de är glest nu i vardagsrummet.
Men de kanske beror på hur man sätter upp allt också. ;S haha
Jag som bara kastar upp för att uppsättningens skull.
Men men ... de ska allt bli bra de här.

Nu ska jag springa runt och sjunga lite =)
Puss och klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0