Nu kan de inte va nån annan än våren som är här ?

Nej , jag tycker verkligen inte de.
Kommer de mer snö nu , då tar jag fan livet av mej eller nåt
De är ju för härligt ute nu , dagarna kan ju inte bli bättre än så här =) Eller vad säger ni , folk ?

Idag har jag jobbat sen halv sju imorse. slutade klockan ett :)
Hade en riktigt mysig dag idag med alla småbarn , va ute och lekte i leran och sen va vi inne och mös med påskbilder och böcker.

När jag slutade blev de att knalla till Träningslagret, där ställde jag mig på gåbandet i en halvtimma, ( varvade mellan gång och spring ) Sen kasta jag mig i solariet i en tio minuter eller så.
Dock valde jag helt fel skor att knalla i , då jag fick feta skavsår på fötterna och jag har nageltrång i ena stortån,
Så de blev en kort promenad till Furuberg och hälsa på Tommy på arbetsplatsen . Kollar så han sköter sig vet ni ;)
Han hade lyckas få pengar från soc. :) Så månaden löste sig fint nu (Y) 7600 får han därifrån och sen får han ut 5000 svart från furuberg, kan inte bli bättre, han tjäna till och med mer än mig den här månaden =)

Ringde Marie och frågade om hon kanske skulle kunna komma och hämta mig då jag inte hade nån som helst lust att gå med blönande fötter från furubergs och hem, Och hon skulle BARA ta en powernap till kvart i 3, när klockan va 10 över 3 och hon inte svarade så erbjöd sig en kille där att köra hem mig , så jag kom hem iaf utan blödande fötter :)

Så nu ska ja ta och hoppa in i en dusch tänkte jag , luktar apa !
Sen ska ja gå till konsum och köpa hem lite nödvändigt till min maträtt , äta lite ( kanske bjuda marie på mat ) och sen får vi se vad som händer och fötter ;)


Hoppas ni alla har haft en bra dag än så länge i detta underbara vår väder .!


Och föresten , JAG SKA TILL MAMMA DEN 1 MAJ ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0