och de funka.

Jepp, idag har de vart lite mer liv.
Sussi kom, snacka lite skit och drack lite kaffe.
gick till bussen , men den kom aldrig, så jag ringde min kära granne och hon körde oss till stan.

Körde med skolan idag , de gick jätte bra =) de börjar gå framåt nu =) ^^
kom hem och gick direkt, Hem till hanna och snacka lite skit på en kaffe med henne och marie.
Fixa hennes sjuka dator, sen bärde de av hem och laga mat till mej och älsk , som blev kyckling =)

Och nu sitter jag här och försöker få hit folk tills imorn då jag har homeparty kl 19.00 imorn
SÅ NI ALLA SOM LÄSER OCH ÄR SUGNA ÄR VÄLKOMMNA HIT !
Det är allså heminredningsprylar, finns jätte mycke fint och de är inte allt för dyrt =)
Messa gärna eller ring om ni kommer, 0736260896.

Senare sen kommer hanna förbi också och ska låna en sladd till hennes kamera =)
så de blev allt lite liv på dagen idag ,
De är gött de.

Nej nu ska ja rensa kattlådan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0