Riktigt tråkigt dag.

Hur fan kan man ha så tråkigt allså,
Helt ofattbart !

Jag har försökt fördriva tiden med allt.
Baka kladdkaka, övningskört, Åkt till mcd och köpt mat.
Kollat två filmer. städat lite , vet inte hur många gånger jag har logga in och ut på bdb och ansiktsboken idag.
Men ändå kommer tiden ingen vart alls.

Trodde tiden skulle gå fortare när tommy kom hem , men de va helt och hållet galet tänkt.
För som alltid när han kommer hem så går han raka vägen till sängen och somnar,
så jag får sitta här med min uttråkade vardag och se ful ut som vanligt.
Och har ingen anning om vad jag ska göra för att få de att gå snabbare.

FYFAN FÖR VARDAGAR SÄGER JAG BARA !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0