Runway´s out.

Från och med nu så ska ja se till att sluta dricka,
Jag ska va nykter på varenda jävla fest jag ska på hittils.
Då kan fan ingen komma och säga att jag har fel ...
att den inte alls har sagt så , osv.
Jag är så trött på att hela tiden på att få höra att de är bullshit, och att jag har fel , och så va de inte alls.
Jag vet vad jag ser och hör, och vad har jag för anledning till att ljuga om de ?


Jag kan iaf säga så här att jag hade 10 gånger trevligare i fredags än vad jag hade igår.
Många misstag gjordes och jag funderar på om du va de största !

Idag blir en sitta-tyst-i-ett-hörn-inte-säga-ett-skit-dag för att hålla bråkan undan!
Wish me luck!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0