Sista dagen av ledighet,

Imorn är de back to reality.
Måste erkänna att de har vart väldigt skönt att få va ledig dom här dagarna som jag har vart.
Pengarna är fortfarande sura, men de får bli så =)
Man kan inte alltid bry sig om pengarna, hälsan är mycke viktigare,



I helgen blev de en tvådagars.
Fredags vart de hemmafest hos jern, Drog vidare till sussi som va hos nån johan.
Dock inge roligt så vi drog till mcd och kekade sen blev de hem och ha vrålpörr.

Lördags va vi hemma hos oss, mongomadde , dimberg jag tommy marie och malin.
Jag hade de riktigt soft hemma hos oss, men alla tvingade juh alla att gå på statt som
verkligen sög pung.!
Att ingen lär sig att statt inte är nå kul allså, förstår inte varför ni är så tröga! ?

Igår va vi hemma hos Min mormor och keka lite middag, då min morbror va där (han bor i sthlm) .
Sen åkte vi och handla med marie,
Hem och lasta in allt,
Sen drog vi hem till maries pappa ( som va i tyskland ) och grillade lite :)
Vitlöksmarinerad Kyckling
Vitlöksmarinerade Champinjoner.
Grillade en ost som jag inte kan stava med den är skit god.
Sen hade vi råris och sallad på de , men hemmagjord dressing, ! =) hur gott som helst,
De finns lite kvar, så jag funderar på om jag ska messa marie och säga att jag kekar upp den nu ;) haha.

Idag ska jag försöka plugga lite på körkortet ,
Köra ska ja med gö , men jag vet inte hur dom har tänkt sig eftersom att de är en röddag , men de va inge kryss för den dagen i bokningspärmen.
aja, jag går väll ner och kollar, kommer de ingen så kommer de ingen lixom ! ;D


Nej nu ska ja äta, för nu är jag hungrig !


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0