Star ^^

Idag har jag sovit alldeles för länge
Vakna kl 13.00 och fick en chock att jag kunde sova så länge :O
Men men , de är skönt på ett sätt, för jag älskar att sova, men de är inte bra om jag får jobb,
Jag vänder på dygnet för mycke.


Prata med akassan nyss, och de har fortfarande inte hänt nåt, så jag börjar bli riktigt trött på detta.
Så hon mejla min handläggare om att detta ska tas upp nu annars skulle han ringa mej , så vi får la se hur de går.

Löning idag me, skönt som fan.
Ska sätta mej och betala mina räkningar jag har nu , och kolla hur mycke de blir kvar =/
Aldrig kul att betala räkningar, och sen ska tommy ha pengar också. :S

Efter de blire att hoppa in i duschen och knalla ner till malin på en kaffe ^^
Snacka lite bajs och bara va en stund.
Sen får vi se vad som händer senare.

I heljen vart de party för hela slanten.
Fredags var jag hos jessica, dock drog ja hem tidigt , men de spelar ingen roll.
Lördags va de fest hos Vito, och jessica hänkade på , De blev wickan på kvällen , och jessica den jävla turgrisen hon vann 1400 på dom där jävla maskinerna , så de blev till att supa vill ja lova.
Vi pratade även ut om en massa vilket va extremt skönt.
Ja älskar dej bruttan.
Efter wickan blev de hem till mej , tommy låg och sov så han hade åkt hem vid 10 för han va för full :P haha.
Dimberg och jessica hänka på och drog sen vid 4 =)

Igår vart de chill med Bonz och Tommy. Keka kina mat och låg hemma hos oss och glutta film hela dagen typ, små sov lite allihopa .
Sen på kvällen blev de bakpotatis och lite guitar hero,
Sen körde vi hem bonz och hade lite mys hemma innan vi somna. helt perfekt dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0