All night long..

Jag känner mej handikappad.
Jag har ingenting att göra, men jag orkar inte spela.
Jag hittar ingenting roligt att göra på nätet ,
Jag orkar inte gå ner till garaget för jag dör av kylan.
Tommy är i garaget allså...


Jag tänkte jag bloggar, men jag kommer inte på nånting att skriva om ...

Jag funderar starkt på att göra om min blogg, men de är sånt jävla pill,
Jag vettefaan om jag orkar de heller ;D haha.

Imorn då, Nyår och allt va,
va på systemet idag , blev en bag in a box och 4 cider, 2 martiniflaskor och sen har vi 12 öl !
SÅ NU KÖR VI SA JAG !

Inann de står de på schemat att jag ska hem till emelie och fixa mitt hår och ta en kaffe !


Nej nu ska ja vänta in min karl !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0