Congratz 2 me =)

Jag fick jobbet, är så jävla överlycklig nu :D
bara att hoppas på att jag får massa massa massa jobb, och att ja blir omtyckt och efterfrågad , de kan bara inte bli bättre än så.
Ska dit imorn och skriva på sekretess och sen är de bara att invänta mitt brottsregister och sen får jag börja
SÅ SKÖNT SÅ DE ÄR INTE SANT.

Äntligen får man lite ekonomi och behöver inte oroa sig lika mycke över pengar !

för övrigt idag så har ja vart på praktiken, åkte hem vid lunch då jag hade den smärtsamaste mensvärken EVER .
Så jag la mej i soffan en stund, tog två alvedon, Städa när de gick över, damsög och skaka mattor och skura golven , Riktig hurtbulle !
Sen kom emma förbi på kaffe, ( läs saft ) Sen kom mattias , men han försvann efter att vi hade kört en omgång Buzz.
Så de vart jag och älsk,
keka lite mat, kolla på twin peaks , hela första säsongen, håller på och laddar hem andra nu ;) kom på att jag måste flytta
över lite filmer till HDD:en först annars får de inte plats.

Och nu har klockan sprungit iväg nå otroligt mycke, så de är dags för sängen
blir att somna till pinocchio då den inte funka sist jag skulle kolla på den.

så godnatt allesammans.

Och vill bara tillägna en stoooor puss till min mamma ,
Saknar dej så mycke, och jag tänker på dig varje dag,
Jag hoppas att du har de bra i växjö och att du trivs.
Vi kommer få fort vi kan och har råd (:
Älskar dig , runt jorden och tillbaka 1000 gånger.
Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: mamma

grattis gumman!

Älskar dig me flera ggr runt jorden i tillbaka. Pusss

2009-02-13 @ 16:36:36
Postat av: mamma

just de saknar dig me. ja har de bra.hoppas de blir snart men vi ses vecka 11 på fredagen iallafall. ppuussss

2009-02-13 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0