dagens sammanfattning.

Blev juh intervjun som jag sa, och jag tror den gick rätt bra.
åkte ner till af me mormor , igentligen onödigt men de gick som de gick
Sen gick vi till ekeliden och fikade,
Sen åkte jag och mormor till konsum och handlade =)
Och älskade mormor betalade , <3

Sen åkte jag hem, och jag och älsk gjorde pannbiff med potatis
och mattias kom samtidigt, så han hade tur och fick sig lite mat i magen =)

Sen käkade vi , kollade lite på tv, strulade med datorn.
Sen gick vi ner till BB och hälsade på Pontus och Annica och den sööööötaste lille pojken jag sett ,
Stoooort grattis till er båda =)

Gick sedan hem, och insåg att matti inte hade diska som han skulle
så vi ställde han vid disken och packa upp en film som jag nu ska titta på
Pjnocchio :D ÄLSKART <3

Sen blire sova, och jobba imorn , hoppas på att man får ett positivt svar från bemanningsenheten. =)


Godkväll !

Kommentarer
Postat av: mamma

De e tur du har en så`n snäll mormmor. Hoppas du tacka ordentligt. Och att du visar att du e tacksam. Du vet att du behöver henne nu när ja inte bor i Kga mer. Längtar efter dig. Älskar dig såå mycke. Grattis till vikarie jobbet. Puss Mamma

2009-02-05 @ 12:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0