Godnatt

Jessica ringde nyss och ville att jag skulle komma ner.
Full som ett as, och hade hampus och ando där,
vart bra sugen allså, men ...
1. Klockan är mycke,
2. Jag ska upp imorn ,
3. De är svin kallt ute och jag är nyduschad.
4. Jag har ingen ork till att gå hem sen.

Dom positiva sakerna med att gå dit är .
1. Jag får träffa en full jessica.
2. Alkohol ^^


Haha de va typ allt
sååå de dåliga övervägde de bra ;D haha
Jag får la övertala henne att dricka imorn med, så kan vi supa imorn iställe =)

Idag har ja vart och skrivit på sekretess på bemaningsenheten
fixa papper till försäkringskassan
Vart och fikat med emma, och vart på banken.
Fixat dricka till Emma och Johanna.
Fikat med Matilda
Träffat sussi.
Umgåtts med mattias,
Myst me älsklingen.
Och duscha 2 gånger :D haha.

Så nu blire sussa för hela slanten
ska till kristinehamn imorn med mormor till maxi och kolla om vi hittar nån täckjacka och termobyxer som jag kan ha på dagis sen när man ska va ute minst 3 timmar per dag ! Brrr. men men , 95 spänn i timmen för att åka pulka med ungarna är inte helt fel =)

Nej, nu blire sussa fan.
Jessica ringer inte upp ändå, ;D haha. fyllo.

Puss och godnatt.
och massa kärlek på mamsi !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0