Hoppas att de inte är magsjukan

Har lämnat in mitt brottsregister idag, så jag kommer få jobba redan imorn
och de är så göööttt ^^

Dock så har jag mått jätte skumt idag på förmiddagen ,
Jag har fått svindel när jag stått upp för länge.
Jag mår helt kasst i magen
och då och då blir jag spyfärdig.
Så jag hoppas verkligen inte att de är nåt på gång nu nu när jag äntligen har fått jobb.

Men anders tyckte då att jag skulle åka hem och kurera mej idag så att jag är frisk tills imorn ,
så jag får gå hem nu till lunch,

Och mariette kom nu ;D
så nu blire luncha och hem !

Puss

Kommentarer
Postat av: ...

kan du inte ta bort centreringen på din text i din blogg, den e skitjobbig och läsa, men vill endå läsa den, vore himla skönt om texten var med läslig och som vanligt.. hehe

2009-02-12 @ 13:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0