Inget är perfekt... Right ?

Allt har verkligen vart upp och ner nu i några dagar känner jag .
Ingenting är sig likt...
Bråk hit och dit hela tiden
Och jag orkar verkligen inte de här.
Men men vi får la se hur de slutar .
Jag hoppas verkligen på de bästa.

Men jag förstår inte varför jag har blivit som jag har blivit nu den sista månaden.
Känns som att mina hormoner spelar mig ett spratt .. ett jävligt sådant också.
Har aldrig bettet mig så här förut, eller nånsin brytt mig så här mycke om såna saker förut heller.
Kan nån gå in i min hjärna och fixa till de här ? för de är fan inte kul längre.


Aja., har vart och solat med jessica, Fett gött va de med . Kan inte beskriva känslan. va så jävla länge sen de med.
Dock blev jag halvt blind då jag glömde ögonskyden och kom på dom när jag hade lagt mej i solariet , och jag kan juh inte springa ut helt näck för att hämta ... så jag sket i de.
och när jag kom ut så kunde jag inte ens läsa va de stod på en text en meter i från mig... men men , den kanske kommer tillbaka (; haha.


Sen blev de en fin promenad hem då de är så himla fint väder ute, och varmt är de också när man går i solen.
De känns i hela kroppen nu att våren är på väg... :) och de är så skönt för nu är de snart soooommaaaar :D <3
Träffa älskling bonzo och jern på vägen med, dom skulle hämta nån bil nånstans och åka till nåt garaget .. ^^
så jag kom på den briljanta idén att jag ska fanemej storstäda här hemma.
Är så trött på att de ligger dammråttor överallt och kläder och katthår och damm i soffan... så nu ska de väck !
Byta gardiner hade jag planerat också :) ska bara se till att matti inte är i vägen då han är här !


Nej men jag kanske ska sätta fart nu , jah och älsk ska ha en hemmamyskväll ikväll med godmat och snusk ! ;)
så då kan de va lite mysigt att de är städat och rent. kanske ska tända lite ljus och ha lite mys också =)


Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0