Nu fungerar den ;D

Älsk har vart duktig idag,
Han har köpt en ny slang och propp till tvättmaskinen ;D så den går faktiskt nu.
Håller på och tvättar för fulla bullar ;D

Jag skulle ju då besikta min gamla lägenhet på spelgatan idag, men den där jävla hyresvärden kom aldrig.,
så jag ringde upp han och fråga vart han hade tagit vägen , och han sa att han hade glömt bort de, så jag skulle komma tillbaka vid 4,
Och monica och Mats har fixa kontraktet på lägenheten nu , så vi tre kommer bli jävligt sura om han inte släpper in dom i lägenheten igen då dom har alla djur i bilen och alla möbler står i ett garaget  , dom trodde juh att dom skulle bli insläppta igen efter besiktningen.,
Jävla psykhyresvärd !

Sen åkte jag och mormor och lämna in  mitt urinprov till Vårdcentralen, så jag har fått tabletter mot urinvägsinfektion nu :)
Sen åkte vi och boka tid till körning , så jag inte hasar efter med det nu när de började så bra igen.
ska sätta mej och plugga lite idag tror ja med.
Sen vart de att åka till polisen och hämta blanketter för mitt brottsregister ,
Ska på arbetsintrevju på Onsdag kl 1 på vikariepolen , och dom vill ha de då .. så varför inte. ?
Jag har inget att dölja :D hehe.

Sen kom ja hem och insåg att älsk tvättade och vart överlycklig =)
Kollade på tv en stund och sen satte jag igång och diska,
Sen ska ja och älsk gå till Lassarettet och hämta mina tabletter , sen ska vi till katt och hund butiken och köpa mat till katten,  Sen till konsum och handla.
Till mat idag blire Köttfärssås och potatis, =) ska köpa nån grönsak med tror ja !

Sen ska vi städa vidare, dammsuga och damma och skura golvena . som en riktigt familj :D haha.

Heljen vart en jävla bra helg,
Fredag : Satt hemma hos Håkan och Maria, drack lite vin och pratade , hade de allmänt trevligt .
Kom hem och kolla på en film och hade det mys med älsk =) <3
Lördag: Förfesta hemma hos oss , det vart Jag , Mattias, Tommy, Emma , Marie, Johanna och Sussi.
Va meningen att de skulle bli statt men Matti tjata med oss ut på Wickan då de va Cleerup som spela.
Så vi kirra inträdde för mej och Emma, va dock inte så jätte mycke folk, men de passade min smak .
Emma och jag satsa på dansgolvet de första vi gjorde, sen va de ungefär där vi bodde hela kvällen =)
Till och med älsklingen kom och dansade med oss. =) Måste bara få säga att han har fan rytmen i kroppen , han är riktigt duktig på att dansa.
Och som man säger ; Killar som dansar bra, Är bra i sängen ;)
Söndag: Jag rörde mej inte ur fläcken , låg i sängen hela dagen och bara njöt av att få ligga ner en hel dag.
Dock kände jag att nacken inte mådde bra av att ligga åt samma hål hela tiden efter ett tag och inte kroppen heller för den delen, så de vart att röra på sig lite iaf, typ fixade nåt att äta och sen lägga sig igen :D haha.
Men de är fan skönt de med...



Nej nu ska ja kolla runt här lite och vänta på att maskinen är klar och hänga tvätt sen gå och fixa allt =)

Puss och Kram , skumbanan <3

Kommentarer
Postat av: Emma

haha men hallå carro, du glömde ju nämna va duktigt han sjunger med ;D

2009-02-02 @ 18:11:54
URL: http://emsxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0