Örebro och pappa

Sitter här en fredag kväll.
Väntar på att fiffi ska komma så vi kan åka ner till ok och köpa rediga cigg och lite snus.
Kanske blir att handla en macka också då jag inte har kekat nåt sen jag va på dagis,
Och vill inte äta nåt stort nu när vi ska in till pappa.
För till pappa ska vi =)
Och äta riktigt god mat och kolla på nån film och hade det riktigt mysigt.

Och jag får även ett abonnemang idag, så jag kommer att byta nummer.
Jag kommer ha kvar mitt gamla nummer en stund till tills alla har de nya, och använda de nya samtidigt.
Det nya nummret är 0736260896.


I veckan har jag jobbat som sagt, va sjuk i onsdag dock , rena rama dunder förkylningen har både jag och tommy åkt på ,
de blir la så när man är runt snoriga småbarn som kletar och kladdar på en . !^^ 
så vad hade jag räknat med lixom ?!

Hade ljusparty i onsdags då, fast jag igentligen inte orkade, men de va såna grymma erbjudanden för den som va värdinna så jag kunde inte ställa in .
Och nog gick jag plus på de ^^
Jag fick handla för 20% av de som folket handla för , så jag fick 558 kr att handla vad jag ville för.
Sen om jag hade 10 betalande gäster så fick jag köpa 10 paket te ljus med 12 i varje för priset av ett.
Och jag hade juh redan handla ett paket innan så 11 paket teljus har jag nu . ^^  11*12 = 132 teljus . ;D haha.
Grejt de ;D



Nej nu tycker jag fiffi kan komma, för jag är grymt sugen på att åka nu , och hon ska köra oss dit och hämta oss,
så tommy kan till och med ta en öl till maten ;D Hahaha.



Nej , jag skriver lite senare eller nån annan dag !
Puss och Kram skumbanan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0