Pinsamheternas pinsamhet.

Okej , nu finns de sånna människor som inte alls tycker att de är jobbigt att träffa nya människor så som svärmor och svärfar för första gången
Men de gör jag !
Och jag vet att de finns ett par där ute som håller med mej om detta.
Men de som är ännu jobbigare är att träffa deras far-mor föräldrar ! :O
vad ska man säga ?
vad ska man göra ?
ja blir fan helt stum och tyst bara !
Vet inte alls hur jag ska bete mej och jag vet att gamla människor kan ha sina åsikter och tankar, så jag blir typ, paraniod.
vad ska jag ha på mig ? :O

Och de värsta av allt, är att jag ska med tommy och hans familj till hans morfar för han fyller 80 .
NervositetAB
men men nångång måste va första gången, right ?

Bara att hoppas att jag inte gör bort mej och att alla skrattar åt mej !!!



nu har jag städat, och flyttat runt lite till här hemma.
vet inte hur jag ska ha de, och hur de ska stå,
Känns verkligen som att de är för litet och vi mååååste snart hitta en tvåa
vi bara måste.
De här går inte längre !


Nej nu ska ja kolla efter lägnenheter en stund
sen ska älsk komma och hämta mej !

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur gick de når du träffa morfar på 80 årsdagen?

puss

2009-02-18 @ 17:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0