Sometime´s i feel like ... trash

Nu ska ja för en gångs skull ( för stephiis skull ) inte centrera min text så hon ... blindstyret , kan läsa min blogg . ^^

Idag är jag på aggerud skolans förskola , och har vart med 6åringar hela dagen :)
Har lekt och grävt hål i snön och ååh jah vet inte allt vad jag har gjort.
men jag måste säga att de här är de bästa jobbet jag har haft hittils iaf,
Jag blir glad på morgonen av att gå till jobbet.

Dock finns de andra personer som gör att min dag blir mindre bra.
Tänker inte nämna några namn, och den personen vet jag inte läser de här heller,
så igentligen skulle jag kunna spy hur mycke gala som helst på den personen just nu
men de känns som att man kanske ska ta och mogna till lite mer på de stadiet också.
Jag måste bara få säga att de är en förbannat dålig stil, och de kan nästan värka som att du är helt känslolös
för vad jag än säger så gör du tvärtom ändå, så varför ens fråga ?`
Ibland funderar jag ofta på ...  vad du tänker med, och hur du tänker när du agerar på det viset du gör.
Du visar inte ens att du bryr dig.


Aja. nog gnällt, den personen kommer få höra de senare ändå. av mej , ganska så hårt.


Igår så åkte vi iaf in till örebro, där Carro E går som lärling på en tatueringssalong, så hon gaddar gratis som tack för att man ställer upp
så jag tatuerade en not med lite stjärnor vid fotknölen och lite upp på benet 
ska ta kort på de och lägga ut de.
Sen hittade jag min nästa tatuering som jag ska gö , i svanken, Den va så sjukt fin ! Blev så kär på en gång .

Kom hem rätt sent dock, men jag klarade att ta mej upp imorse och komma iväg i tid.
Nu är de 3 timmar kvar tills jag slutar och jag skulle kunna gå och spy nu , vill bara hem och lägga mej .
så får du mej att må just nu ... när du inte visar en känsla i hela kroppen ... Fyfan !
Just nu har du förstört hela min dag !!!

Och återigen kom jag in i gnällandet.

Nej ... jag ska göra nåt vettigt nu ... sen kommer alla barnen , ska väl försöka att leka bort dom onda tankarna tills jag kommer hem !
om de går ....


Och ja mamma, de va den nya jackan jag fick av mormor. och min pose är snygg ! ;) <3


Kommentarer
Postat av: gud

hej bajs, är det tommy eller ?, ring om det är något, jag har också blivit feeeeettt bränd haha, thsats life bby <3

2009-02-27 @ 10:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0