Torsk , äggsås och potatis

Yes, jobbat idag då.
Måste bara säga att ungar kan va så jävla envisa ! ^^


Sen kom älsk och hämta mej på vägen hem , plocka upp mej vid konsum
så blev de hem och duscha för hans del och jag satte mej här en sväng.
hitta lite roliga bilder på mig sen helga ;D HAHA

Sen blire hem till Håkan och Maria och keka torsk äggsås och potatis =)
Sen blire hem till poppe annica och alex , fika lite och så.


Sen ska ja hem och kolla på nån film och sova, då jag börjar kl 7 imorn bitti.
men jag slutar kl 13 =) så jävla göttttt !

Sen imorn är de ljusparty, bara att komma, börjar kl 19 imorn .

Nej men nu ska ja kolla på min nakna nyduschade kille och sen ska vi åka ;D haha


och för den som kommenterade mitt inlägg om att jag ska sluta centrera mina texter,
Jag tycker om att ha de i center , de är lixom lite av min stil i den här bloggen.
Och jag vet inte vem du är heller , och de skulle vara ganska så roligt att veta vem/vilka som följer min blogg, så du får jätte gärna skriva vem du är =)
och blire för jobbigt så får du la skriva de igen, då jag inte vill tappa några läsare,
De är juh faktiskt för eran skull jag skriver för de mesta ;)



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0