4 o'clock

Yes, slutar om 2 timmar, och de känns som att tiden är lika seg som tuggummi fan.
Vill bara hem och kasta i mej mat, klä av mej alla kläder, lägga mej i soffan och bara va där, inte göra ett skit
Är så förbannat trött så jag vet inte vad jag ska göra.
Kunde knappt gå upp imorse, ögonen ville verkligen inte öppna sig, men än en gång är jag stolt över mej själv som tar mitt ansvar och kickar upp mej själv ur sängen ! =)

Så .. står då här, bakom disken som har blitt min plats , framför datorn och bara väntar på att klockan ska bli 18,00.
Men har iaf vart med och skruvat och prismärkt idag iaf =)

Och , jag måste bara få säga.
Julia, klart att jag kommer ihåg dig,
Kommer fan ihåg alla från den tiden typ. =)
och de va skit kul att du skrev till mig , men de skulle ha vart lättare att svara tillbaka om du hade gett mej din blogg eller
Email adress :P hehe,. fick ingenting att gå på  , så hoppas att du fortsätter läsa min blogg så jag kan få ett svar.
De vorre jätte kul att få prata lite med dig :D




Nej nu ska ja väll kolla vidare här om jag hittar hennes blogg ^^





Kommentarer
Postat av: Julia

haha okej glömde skriva ut den, men gör det nu under epostadress/url rutorna!

2009-01-28 @ 19:35:34
URL: http://idledays.blogg.se/julia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0