Bara för att^^

Kom nyss tillbaka till jobbet,
blev att keka på Hjulet med Tommy , Mattias och Jonas.
Kekade en hamburgare som jag dock inte fick i mig hela.
Efter de blev de att gå ut och ta en cigg innan dom skjusa tillbaka mig till jobbet.

Och Mattias som i vanlig ordning skulle kläcka den bästa kommentaren jag har hört hittils.

" Fan de va inga huvudvärkstabletter i den där schnitzeln inte, jävlar vad ont i huvudet jag fick "
HAHAHA , jag tror ja höll på att svimma av .
ah shit.
Om jag och Tommy får barn kommer den iaf att få en jävla rolig farbror :D

Ja och nu sitter jag då  här , då anders sa att jag kunde sitta och pilla en stund här om jag ville för att de finns ingenting att göra, Jag tycker att han kan skicka hem mig iställe, men de känns inte så bra att fråga heller ;P
Så jag väntar tills han säger nåt =)

Sen när jag slutar  ( när de nu än blir ) så ska ja ner på stan och in på das system åt mej och tolanen ,
Hon ska för både idag och imorn och jag för imorn  =) så de blir lite att komma hem med. haha.


Nej nu ska ja kolla runt lite och fördriva tiden !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0