Flytta x2 och ferre =)

Va hos pappa igår med älsk. hjälpte han att flytta lite granna =)
Och hans nya lägenhet va så fin, nästan så jag ville sno den av han ;D haha.
Sen bjöd han på mat också, revbensspjäll och potatisgratäng och baconlindadsparris.
Så jäääävla goooott så jag dör, skulle kunna överleva på dom där sparrisarna allså ;D

Och nu sitter jag och väntar på pappsi och tina, dom ska komma och hämta mig, köra mej till systemet och sen ska vi hem till mammsi och hjälpa henne med att köra bort lite saker från hennes lägenhet , och jag ska la rensa ut ännu mer garderober som jag tydligen hade massa saker i . ^^
Och köra hem kartonger till mej som är mina,
Sen kommer Marika nångång idag ,och sen blire fest för mej idag


Och vi blir en del så ni får sitta där de behagar, för vi har inte alls mycke sittplatser ;D hahaa. Men golvet finns, sakosäck och soffa , och tre stolar, evt sängen med =)

Och ja hoppas på en riktigt bra kväll , och förmodligen så blire utgång med . men de märks ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0