Godmiddag

Sitter nu här med en mage som snart exploderar.
Älskling gjorde spaghetti och köttfärssås förut, och de va så jävla gott så jag åt juh tills jag inte fick plats med mer.
och nu är jag mer eller mindra spyfärdig.
Måste hoppa in i duschen och göra mig i ordning ,
Tolanen kommer juh snart , då blire dricka och signstar för fulla bullar.
Till och med Tommy och Mattias ska sjunga lite ;D

Tommy drog nyss till håkan och Maria och skulle hjälpa dom med nåt,
så nu är de Jag och Mattias som sitter här, han spelar tvspel och jah sitter här :D
 
Nej men nu ringde mammi så nu ska ja prata lite med henne =)
Älskar dej mamma ! <3


Puss

Kommentarer
Postat av: m

DEn vart fin din blogg. ja älskar dig oxå. Som du vet runt hela jorden o tillbaka. puss

2009-02-02 @ 11:27:15
Postat av: m

DEn vart fin din blogg. ja älskar dig oxå. Som du vet runt hela jorden o tillbaka. puss

2009-02-02 @ 11:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0