Happ , då va man 20.

Yes, då sitter man här, tycker synd om sig själv med den värsta hormonrubbningen man kan tänka sig ^^
Skäller på tommy för ingenting ( stackarn ) och jag gråter för minsta lilla, så fort jag inte får som jag vill så tjuter jag som en liten unge föfan.
Sen går de ett tag och jag är glad och normal sen blir jag grinig och gnällig och gapar och skriker igen för ingenting...

Till och med så tommy gick och la sig och sa till mej att sova på soffan,
så då tyckte jag att jag kunde rycka tag i mej själv och hålla mej undan, så jag har städat köket och grundstädat toaletten.^^


Och nu hamnar ja här, snackar med persica på msn ...
funderar på om jag ska ta en cigg ^^




Och föresten, kl är nu 01.13 och jag är nu officiellt 20 år ^^
Dock är jag född kl 5 på morgonen så jag är tekniskt sett inte 20 förns om 4 timmar,
men wtf, vi fuskar lite ,
så grattis till mej :D

Imorn (idag) kommer dagen då bli som så att jag ska vakna, ( i hyfsad tid hoppas vi ) och sen ska ja städa, städa och städa heeeeela lägenheten så de skiner om den , ink ta bort julen och byta gardiner ^^
Sen ska jag va på ams ( på min födelsedag , de är så jävla synd om mig ) på nåt möte och sen få ett papper som ja och min morbror ( mandel ) ska skriva på sen har jag därmed praktik och lärlingsplats på mandels cykelverkstad med chans till jobb ^^
Sen kommer hela släkten hit , förutom pappa ( som jag ska in och supa med på fredag iställe ) och kekar smörgåstårta kakor och vanlig tårta, ^^ mamma kommer dock lite tidigare då jag tvinga henne att klippa mig (: hehe.

och jag måste bara få säga att jag tycker de ska bli såååå skönt att få börja göra saker igen på dagarna iställe för att sova bort dom,
och att jag tycker så synd om min älsk just nu för att jag är en sån jävla satmarisk bitch till mensmonster !
JAG ÄLSKAR DIG , GLÖM INTE DE  <3333 fiilååt !




Nej nu blire film och sova !
godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0