Hjälp?

Som ni ser är allt en stor rööööra just nu här ^^
men jag ska försöka att komma iordning så snabbt jag bara kan.
Dock så skulle jag behöbva lite hjälp av nån av ser som läser , så om ni vet hur man gör så kan ni juh Kommentera !? De vorre snällt.

Jag vill veta hur man byter bakgrundsfärg på den rutan som "ni" skriver era kommentarer i .
Den bakgrunden är svart ,
Men kommentarer som redan är skickade har vit bakgrund.

Ja ni kan juh kolla själva på ett inlägg med kommentarer ,
Jag har letat i flera timmar och jag hittar inte vart man ändrar de, så snälla .. hjälp mig nån ?
så de slipper se ut så här, mår dåligt av de fan :P haha.



Nej nu ska ja fortsätta jobba i 5 min , sen är de lunch ! =)

Kommentarer
Postat av: Annica

www.emsiiiis.blogg.se har hon...



Kolla länken på min sida om design där kan du hitta allt du söker!!! =)

2009-01-29 @ 12:53:36
URL: http://spoile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0