Hos persica

Sitter hos Persica nu med en cider ( en har jag redan druckit upp) Och en vinare.

Skulle gå ut med Becka, men hon messa nyss och sa att hon inte orka för att hon nyss kom hem och hon skulle stupa i sängen.
så jag får väll på nåt vis övertala jessica att hon följer med ut, eller så får väll jag sitta här helt ensam med mitt dricka och dricka själv , tror att ando och hampus skulle komma hit med.
Men jag ska lyckas, jag vill så jävla gärna ut och skaka på fläsket och jessica och jag har inte hunnit festa på krogen sen hon blev 18 så jag tycker att de här är bästa tillfället att få göra de . !
Faan allså, jag som va så jävla taggad eller ja, jag är! och sen ba tvärrdissen ....

Tommy är med poppe i degerfors tror ja, eller så är dom hemma hos poppe , så aah, blire inge så sitter jag kvar hos jessica och så spenderar jag lite kvalitets tid med henne då de va ett bra tag sen vi faktiskt umgicks.!
Eller ja, hon har vart hemma hos mej i två dagar nu, men de känns skönt att faktiskt sitta i garaget för en gångs skull , de va ett jävla tag sen , och ba chilla! =)
Massa minnen kommer faktiskt tillbaka som jag hade glömt.

Hon står dock inne i duschen så jag sitter här helt ensam och försöker fördriva tiden med att skriva lite här tills hon kommer ut så de här kan lika väl bli ett långt inlägg.

Har dessutom konstaterat och fått konstaterat att min bdb och blogg är typ likadana så jag ska försöka skilja dom två från varandra nu, Skriva en sak här och en annan på bdb så de inte ser likadant ut. ;D får se hur de går !
De här är väll iaf en ganska så bra början då jag aldrig skriver så här mycke på bdb.
Dock vet ja att de står nästan samma sak där nu men jag får väll börja från och med imorn ! ;D

Nej fan om man kanske ska skita i att dra ut idag iaf, Jag blev rätt så trött nu
men de kan lika gärna vända på två sek när jessica kommer ut.


Nej nu ska ja kolla runt lite här. kommer inte på nå mer att skriva!


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0