Idag flyttade hon ;/

Idag flyttade min älskade mamma till växjö.
Men de här ska nog gå bra, Jag ska nog klara mig =)
Är glad för hennes skull =)


Igår va vi hos mormor och keka med mamma och malle och dom. grät några tårar innan jag gick för mamma
Men jag ska va stark nu. =)


Ikvällen blire party hos liderfors.
Mariette ska med , så jag slipper sitta ensam fan ;D haha.

Va på systemet nyss, och willys, köpte fisk till katten och lite sånt. =)
sen va marriette med upp på en kaffe , sen ska vi keka sen kommer hon och hämtar oss, så börjar vi lite smått hos henne.Sen drar vi vidare till liderfors =)

Blir kalas ikväll med andra ord, trots att de skulle vara en lugn helg för min del :P haha

Nej nu ska ja klara en turnering åt älsk på need for speed ;P haha.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0