Idag mår jag bättre !

Idag vakna ja på rätt sida iaf, och den hemska mensperioden är över ^^

Pappa ringde och väckte mej ... " upp och hoppa, keka frukost , drick kaffe, börja städa, de är de viktigaste i livet " haha.
Så ja menar, vem kan somna om efter de ;D haha,
Så de blev att ringa mamma och sen fick jag två hundra, så nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska ja knalla iväg till jysk och handla lite smått och gott, ska plocka bort julen helt totalt idag , så jag ska dels köpa nya panelhållare , ska sätta upp dom gardiner som vi har velat ha uppe länge men som inte har funka då de ska va en svart framför och en vit bakom ^^
Och vi har bara haft panelhållare till två panelgardiner. (allså, en på varje sida. )

Sen senare idag så ska vi åka till mamma kanske och hämta kartonger , om vi hinner, då hon ska bort kl 15.30 och vi ska få låna bilen av håkan och maria och dom ska iväg och avlida Pucko först ;/
Och efter de så blire nog hem en stund skulle jag tro, sen ska vi hem till pappa ikväll och hjälpa han att flytta lite grann och sen ska han bjuda på kek =) Fett gott ,
Sen får man lite cash av han med, ännu bättre ;) sen blire Ferre imorn @ our place fan .
min 20 års fest ;D
Till och med melly kommer föfan , ska bli så jävla kul =)


Nej nu ska jag hoppa in i duschen ( =


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0