Jävla skit dag.

Den här dagen börja ju just snyggt,
Ren besvikelse.
Skulle ha vart hos pappa imorn , men han sköt fram de till nästa helj. och ja som sett emot så jävla mycke att få åka hem till han.

Sen har ja ett jävla ägg till pojkvän som inte kan ställa upp på att köra mej till träningen , så jag får väll helt enkelt skita i den eftersom att ingen annan kan köra och jag går inte dit ut, thats it !
Och de är ju ett jävla snyggt sätt att ställa upp på sin tjej som faktiskt städar och diskar och tvättar för dig.

Så nu är jag förbannad. Först förstör pappa min helj, och sen drygar tommy mot mej så jag dör juuuuu !

han klagar på att jag aldrig gör nånting, men när jag väll vill ut från den här lägenheten och behöver skjus så kan han fan inte ens röra på fläsket för att köra dit mej för att han orkar inte !
NEJ MEN VA BRA, DÅ KAN JA JU SITTA HÄR OCH RUTTNA ETT TAG TILL DÅ!





Fan för folk allså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0