Måndag igen ..

Och nya tag..
Igentligen ville jag inte alls gå upp imorse.
Hade tänkt att sjukanmäla mig, men sen sa jag till mej själv, att gör du de , Caroline Andersson, så kommer jag slå ihjäl dig och du kommer aldrig bli vuxen.
Så jag tog mej upp, satt och fundera en stund och sen klädde jag på mig och keka frukost.
så dagen börja duktigt iaf.

Ska försöka vara mer duktig under dagen.
Måste försöka ta mig hem till monica, och hämta mina pengar,
Sätta in dom på mitt konto , sen hem och betala mina räkningar.
Ta ut pengarna som jag är skyldig tommy som jag fått av mamma och ge dom till honom.
Och jag måste in på banken innan tre, så måste höra med anders om jag kan få gå innan lunch !

Och om jag kommer iväg innan lunch så ska ja nog se till att städa här hemma. ser ut som aset, som de alltid brukar göra efter en helg. förstår inte hur de kan bli så stökigt på en gång. men men ... thats life.

och de är 40 min kvar tills min buss går, och jag är klar, och vad fan gör man tills dess ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0