Måndag.

håller på och gör fisk till katten , sen ska ja till malin på en kaffe och snacka lite skit =)


har vart hos mormor idag och käkat och tvättat lite ,
så nu drog tommy till pontus och ska hjälpa han , sen ikväll ska vi förmodligen till becka och festa lite , sen märks de om de blir utgång eller om vi drar hem när dom andra drar ut .

annars blire hem sen efter malin och städa lite , duscha och ta en glas vin av de vinet jag fick av mormor ;D
Hålla katten lite sällskap innan vi drar.


Den  20de Januari ska ja ha ljusparty , och alla som vill är så varmt välkommna hem till mig. =)
Man behöver juh inte köpa nåt lixom.
Och mamma, du ska med komma om du är hemma då !!!!


nej. Puss hej

Kommentarer
Postat av: GUD

ljusfest?, Mycket lampor eller blir det bara levande ljus ?

2009-01-06 @ 05:29:46
Postat av: mamma

ja kommer mitt flyttlass går ju inte förän den 24/1. vi får prata mer om de när ja kommer hem.

2009-01-08 @ 09:14:20
Postat av: mamma

ge zeppe en stor puss o säg att mamma kommer o pusssar på honom nästa vecka. ÄLSKAR DIG JÄTTE MYCKE DU E MITT ALLT PÅ JORDEN.

2009-01-08 @ 09:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0