Pluggning , smörgåstårta och Glas

Vakna vid halv tre idag , inte bra
ska upp tidigt imorn men kommer inte kunna sova alls inatt
Älsk ligger redan och sover trots att han med gick upp halv 3 idag , fattar inte hur han gör de där för att somna,
helt sjukt.

idag började ja mitt stora projekt med att städa bort julen, så julgranen är borta , sen är resten av allt småpynt kvar, ^^
Fyller juh 20 på tisdag .. så måste försöka få de okej här nu med att hela släkten kommer då ! ^^

Just nu har jag avslutat min pluggning för körkortet med då jag ska ut och köra med körskolan imorn
vill ju inte komma och inte kunna nånting alls, så kände att de kanske va en bra tid att öppna böckerna nu ;D haha.

Sen kom mattis förbi på kaffe förut med, så de blev att spela lite gta och buzz med han .. sen åkte han och älsk till kronhallen och handla och kom hem med smörgåstårta och min favvo glass , Ben & jerrys ;)
så de vart att smarra framför teven till parlamentet =)

Måste för övrigt bara säga att min katt är den underbaraste, han ligger helt snevänd på soffan och sover med bakbenen upp i luften och ena tassen för ögonen <3 och igår så låg han faktiskt på tommys mage när vi hoppa ner i sängen och gosa med oss en bra stund och de har han inte gjort sen han kom hit =) och han börjar bli mer social över lag , riktigt bra de.

Och sen vill jag önska min mamma lycka till imorn som ska på anställningsintervju imorn i växjö =) <3 hoppas de går riktigt bra och att du får jobbet =) Älskar dej mammsi <3

Nej nu ska ja keka upp min glass och kolla på nån film som jag endast kan titta på när tommy inte är hemma eller sover då han inte tycker om mina film val.

Kan du tänka dig de mamma, han tycker inte om nightmare before christmas eller Syskonen Baudelairs olycksaliga resa, eller harry potter eller nånting sånt, så jag saknar faktiskt ditt sällskap när de kommer till bra filmer, för de vet inte han vad de är ;) elle hur ?



Puss och godnatt på er kära läsare !

Kommentarer
Postat av: stephanie.

du va inte här när jag fyllde 18...

dessutom har jag faktiskt inte råd att åka till dig.. sry thats just it.



Det blir liksom bara middag och skit hos Amanda.. kostar nada hah.



puss.

2009-01-12 @ 01:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0