Sjukt seg dag

Är på jobbet nu , eller vad man ska kalla de.
Finns typ ingenting att göra så jag skulle passa på att städa lite här,
och nu har jag tatt mej en paus.

Kommer få ut 768 kr denna månad, och har räkna ut att jag bara får 1050 kr sammanlagt varje månad,
Blir så jävla trött på att a-kassan inte kan göra som dom ska ^^

så jag får lösa detta på annat vis,
måste juh överleva på nåt vis,
så denna månad hjälper mamma och pappa oss,
Sen nästa månad får de bli soc igen ! ;/

Så sjukt trött är jag med,
har sån jävla träningsvärk efter body pumpen i tisdags ,
så varje gång jag rörde mej inatt så vakna ja för att de gjorde så ont,
Fick till och med puuta i från med handen på väggen för att kunna vända på mej ,
Bara benen som värker som fan , helt sjukt,
Ja går som agda 95 som har tappa bort sin rullator. ;/ USCHAMEJ.

aaah och nu är de bara 2 dagar kvar tills min mor sticker till växjö,
Hennes möbler är redan där, bara lite kartonger och städningen kvar nu , sen sticker hon :'(
förstår inte hur de ska gå för mej kvar ensam här nu ,
Vad gör jag dom dagarna då man bara behöver sin mamma ? fy..


Men iaf, vi har fått lite nytt hemma nu med =)
Vi har fått bokhyllor ( likadana som vi hade fast svarta ) men dom står på vinden , och dom kommer nog inte ner förns vi har en tvåa skulle jag tro.
Sen har vi fått ett nytt köksbord ( ett fyrkantigt ) så nu ser de ut som en normalt kök ;)
Sen har vi fått en byrå till hallen, ( en smalare och högre ) . så pappa ska ta den som redan står där.
Och sen ett skoställ som får stå där byrån står nu, så nu kanske man får plats med alla jackor och skor där dom ska vara ;D
Och sen lite dyl, Våffeljärn, plättplatta , matta , elvisp och massa sånt skit =)

Så nu börjar de bli ett riktigt hem !
Nu saknas bara jobb och pengar så man kan skaffa sig en tvåa, sen är allt precis som de ska vara (:


Usch vad mycke jag hade att skriva av mej nu kände jag, och jag måste fortsätta städa ;D


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0