Snöpromenad

Idag har jag iaf fått mej en jävla massa motion.
Har knalla runt i degerfors med tre st viasat säljare för att kolla om jag tycker att de är nåt för mej !
Vet inte om jag ska kanske satsa på de här , visst de är hög provision men de är ingen grundlön alls.
Och de känns lite riskabelt om man inte kan sälja tillräckligt en månad för att få den månaden att gå ihop,
De va ett jätte roligt jobb med underbara människor, men jag vill veta att min månad går ihop till hundra,
men ska gå med dom imorn med, sen får vi se vad som händer , vad jag bestämmer mej för,
Bestämmer jag mig för att ta detta jobb så får jag en betald resa till sthlm och jag får gratis mat och boende på hotell med utbildning, och då kan jag faktiskt få träffa min gooooos när jag ändå är där ;D min lilla tetti som tror att jag skiter i henne.
Älskbollen <3

Kom nyss hem , helt kall i hela kroppen men de va fan bra skönt med frisk luft.
funderar på om jag ska städa undan lite och bädda ner mej i soffan med en kopp varm choklad och kolla på lite nostalgi filmer,
Har tanka hem lite gammalt och gott , bland annat stockholmsnatt , 30de november , thir13en Ghosts och pippi långstrump på rymmen ;) haha.

Älsk har fått tillfälligt jobb på moelven , så han ska jobba till 1 inatt med att hacka is, så ja ska va ensam ända till dess, skit tråk, men ändå nyttigt, om jag nu ska på den där utbildningen i stockholm, sova helt ensam på ett hotell lixom ;S SCARY SHIT.
Har inte sovit själv på fan snart ett halvår , om inte mer, de är väll en eller två nätter på ett år som jag har sovit själv. USCH.

Jag har juh iaf katten som sällskap så helt jävla alone är jag inte ;)

Vill påminna folket om att ja har ljusparty den 20de med, kl 18,00 och jag vill ha hit så mååååånga som möjligt, så kommentera , messa eller ring om ni är intresserade, är juh inge köptvång lixom , kan ju va kul att bara kolla med, eller hur ;) ?


Puss och kram , Skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0