Tack för hjälpen

Så jätte mycke alla ni som har kommenterat och försökt hjälpa mig,
dock har ingen lyckats.
Fick en tips av en anonym , från designa din blogg.
De är bara för att ändra texten och färg på Rubriken.
Jag vill ha för bakgrunden. Hela bakgrunden där man kommenterar är svart, och jag vill ha den vit.
Men men , de får se ut som de vill nu. =)

Iaf, Tack Tolanen , för ditt knepiga inlägg och hjälp av header ;) Vart kalas alltihopa =)
Och i helgen blire röj , eller vad säger du ;) haha.



Nej nu har jag skruvat lite tandemcykel, och städat min bänk.
Om en halvtimma kommer Tommy med bröder och hämtar mig, så ska vi åka och keka lunch nånstans.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0