sommar-regn.

mitten i juli nu
Och de bara regnar,
Sitter hemma hos maria och håkan
har till och med fått elda i kamin för att få lite värme här.
Helt sjukt, de ska va sommar och sol nu tycker ja, med värme så de inte ska gå och andas.
Maria håller och lagar mat , nånting med kyckling och råris som vi ska smaska på sen.
Tommy håller på och hjälper håkan och lägger tak i deras gästrum.

Jag har idag städat lägenheten , bytt lakan i sängen och håller på och tvättar.
allt är så jävla trist i detta väder, blir fanemej deprimerad. Usch,

till och med så jag inte vet vad jag ska skriva här ...
Och ändå skriver jag nästan aldrig här längre, och jag brukade ha nåt att skriva om varje dag.

Jajävlar.
Jobba imorn... sen blire att ta tag i lägenheten en gång till och skura toaletten och golvena.

Dubbelsäng har vi fått nu också ! Finemang.
Får röra sig fritt på nätterna.
Finns inge underbarare.


Och jag och tommy firar ett år på fredag =D <3
Mys mys.
Jobbar dock på dagen men de gör han också, så de spelar ingen roll. =)


Nej nu ska ja kolla bilddagboken och sen ska jag vara social !

Puss och klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0