Midsommar is the shit.

Sitter hemma hos svärmor nu ,
Och killar försöker fixa mat ute i köket :)
Passade på att låna internet medans jag är i närheten av de, så jag kan uppdatera mej lite.
Är till ex jobbigt att gå in på bdb när man inte vart inne på ett tag , typ 35 uppdateringar YIPPIE !

Aha, på uppskrivningen fick jag 46 av 65, så de gick väll inte så himla bra.
Men jag ger de en ny chans,.
Kör upp på tisdag , så vi får väll hoppas att den går någurlunda iaf, så de blir nåt körkort iaf  =)

Ikväll blire lite mat och festligheter hos Vito, vi blir väll ett par stycken som drar några nubbar och har lite gott :)
Ska försöka hitta nånting att ha på mej iaf,.


Nej nu ska jag hitta nål och tråd här och laga mina tajts !

Prutt och hej leverpastej.

Trevlig midsommar alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0