Ännu en söndag har passerat.

Yes, idag är de då söndag.
Har faktiskt hunnit med en hel del idag .

Vakna , hann och läsa nån minut innan tommy ringde och sa att han va hungrig
så vi drog till coop och handla massa nyttigt för en gångskull.

Kom hem och laga pasta sallad till mej ,
dock åt älsk korv med bröd och räksallad,
Kissen fick lite tonfisk och räckor =)

Sen åkte vi hem till Älsk mamma och fika lite då hans mormor va där för att tommy har fyllt år och de va jonas namnsdag idag.
Satt och pratade och hade allmänt trevligt (:

Åkte hem och kolla på rallybrudar, som jag dock blev lite besviken på , men jag kan iaf inte säga att den va dålig, men hade som sagt förväntat mig lite mer av den. men men ,svenska filmer är aldrig riktigt bra förutom smala sussie ;)

Sen kom marie upp , keka lite pastasallad och chokladkanin,
Sen drog vi och solade, och de börjar ta sig nu ,
börjar faktiskt se rätt brun ut nu ;D YEEEY !

Kom hem nu , sitter och kollar på så ska de låta med älsk och marie, och funderar på om jag ska ta och plocka in alla kläder som bara ligger på golvet och pyntar , in i garderoben  ;P där dom faktiskt hör hemma.


Laddar hem barbapapa med åt marie ;D haha, och lite musik .... göttans


nej nu ska ja va social ! =)
Puss och klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0