Bullar och Grogg

Yippie , va kul de är att va sjuk, NOT.
Vakna imorse , Skulle öppna ögonen och allt jag ser är en jävla sörja som täcker mina vackra ögon.
Börjar hosta på en gång , men hostar tortt och river sönder halsen, och halsmandlarna har iaf krympt en strl men är fortfarande stora och ivägen. ;/
Uschja, men jag ska jobba på måndag iaf, de va inte många timmar och jag behöver pengarna.
Jag får helt enkelt knappra alvedon och ipren, de har funka hittils. ^^

Igår blev de rätt lugnt.
Först och främst så vakna inte Tommy förns halv 2 och jag 11, så jag satt och spela tvspel tills han vakna,
Sen blev de frulle ... grannen kom upp och de vart kortspel. i 3 timmar typ.
Jag tog mej dock i kragen efter ett tag och diskade iaf.
Meeeeen tommys mamma ringde och vi kunde komma dit på kaffe, så vi kasta ut grannen , hoppade in i duschen och fixa till oss, och åkte till yvonne, men innan de åkte vi faktiskt hem till håkan och maria eftersom att vi har vart husvakt denna Helg och vi fick låna deras tvättmaskin så vi har tvättat lite lakan och så där =)
Sen kaffe hos yvonne ... Satt och prata om gamla tider, fick kolla på lite kort på Tommy och Mattias när dom va små :) Hihi ^^
Sötisar va dom iaf. :D
Sen drog vi till kronhallen , handlade på oss de som behövdes för bullbak , sen åkte vi hem och bakade bullar ;D
Sen kom grannen och Carro och vi drack lite grogg och keka bullar, spela lite kort och sen hann vi med ett parti buzz också. ;D
Dock va jag rätt så grymt trött efter buzz så jag höll på och somna vi bordet när marie och Tommy spela kort,
Så vi kasta ut henne ... ( Carro hade redan gått hem ) Sen satte vi på punchliner's med Gunvald ;D
Hade lite mys och sen vart de att sussa, sååååå mycke :) Underbart .

Nej nu ska jag gå och värma lite bullar till mej och ta en glas mjölk och krypa ner under täcket och kolla på en film .
Det är livet de en söndag !
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0