cops, mat och mobiltelefoner.

Kom nu hem , från en ganska så lyckad körlektion.
Tycker de går bättre och bättre för varje gång.
Dock har jag lite problem med stora rondellen och högersvängar på landsväg.
Men men de är sånt som sätter sig ju mer man får köra =)
funderar på om jag ska ringa min morbror också och fråga om han vill köra lite med mig så jag får lite mer kläm på de hela.
och så man får lite mer vana att köra,
inte alltid man har direkt tajta tider på körskolan ^^

Nu sitter jag och tittar på cops,
Älsk telefon ringde nyss, så jag ska be Tommy ringa Håkan när han vaknar.
Han jobba sin första dag idag på Furubergs så han ligger och sover nu , som han alltid brukar göra när han jobbar.
Tar sig en Powernap när han kommer hem ;D haha.

Idag blire de köttfärslimpa och potatis med lingon till mat .
Har dessutom lite sallad kvar från igår när vi keka tacos , så lite nyttigheter blir de allt på tallriken idag (:
Och de känner jag mig helnöjd med.
Måste börja ändra mina matvanor nu och faktiskt komma igång med träningen igen också.
Usch usch.


Nej hursa om man kanske ska ta och tina köttfärsen och börja skala potatisen ! :)
Äta lite gott och glo nån film innan sängen
jobbar imorn  , 9:30 till 17:00 =)


Pusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0