Dagen inköp!



Va på staden idag med mormor efter jobbet,
De jag igentligen skulle ha va skor, men jag hade bara ett par som va för höga,
så jag sket i de och tar de nån jag kommer in till örebro,

Iställe blev de:

Tre par trosor ; lindex
Almanacka ; Bokia
Eyeliner ; H&M
Örhängen ; H&M
Tajts ; H&M
Jenna Jameson - att älska som en porrstjärna. ; Bokia.

Har lega och läst boken ända sen jag kom hem , och de är nog den mest intressanta bok ja någonsin har läst.
Fastna i den från den sekund jag öppna boken.
Blev dock avbruten i mitt läsande av mattias som ville ha kaffe, och han köper med sig mat hit också.
så nu kanske man ska ta och sätta igång med städningen !
Dock så kom han nu , men han får stå ut med att jag virrar runt som en galen höna här med städningen.

Tommy är iväg och jobbar i skövde idag , med scenbyggarna, så han kommer inte hem förns i natt nångång,
Min älskade plutt.
Är ifrån mig hela dagen så där bara , Usch,
Men jag har juh min nya bok och min kära granne att stötta mig mot :)

Nej nu ska ja och matti keka panpizza och konversera lite.


Skriver kanske mer sen.
Klem och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0