Gudars ..

Kunde inte somna igår , hatar att vara själv hemma när jag ska sova.
Tommy va nere i garaget , och jag låg hemma i sängen och gjorde allt för att somna.
Tog en alvedon och ipren och cokillana.. men ingenting hände, och jag skulle upp kl 6 idag.
Men jag somna nog vid 12 halv 1 nångång och vakna kl 1 av att tommy kom hem.
Då va de väll första gången jag somna riktigt djupt.

Och ja har vart så förbannat trött idag .. jag somna nästan vid matbordet med barnen förut.
Sluta kl 1 , så jag åkte och beställde en smörgåstårta tills imorn då Tommy fyller år.
Sen åkte ja hem och slog på sex and the city och la mej i sängen , kollade en liten stund sen somnade jag .

Och jag vaknade nu.... :O
hur sjutton ska jag lyckas somna ikväll ?
Och jag som ska upp imorn med till kl 6 ...
Och slutar inte förns 4  , och då kan jag inte åka hem och lägga mig inte
Då är de kalas för fulla bullar halv 5.
Aah jag får droga ner mig själv eller nåt ikväll för sova måste jag !!!



Aja, sussi är iaf på g hit, tänkte att jag ska ta och städa till lite här hemma, och sätta igång med maten.

Idag bjuds de på värmlandkorv med hemmagjort potatismos och Senap =) Göttans.


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej hej, tänkte bara säga att om du vill och kan så får du gärna komma hem till mig på Home paty på Lördag (imorgon) klockan 18... Jag ska ju börja sälja heminrednings prylar och det är mitt första party! Kramar

2009-03-20 @ 13:43:23
URL: http://spoile.blogg.se/
Postat av: Annica

ja jag ringer å påminner imorgon..

2009-03-20 @ 18:35:10
URL: http://spoile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0