Halkkörning.

Yes, idag va de dax för halkan då =)
Bara att hoppas att de går som förväntad , men slår vad om att de kommer gå åt helvete ;D
Men men, då är den gjord sen iaf .

Inatt är den mest hemska natten jag har haft på länge.

Kan börja dra den långa historian ;
Jag har haft urinvägsinfektion ganska så ofta nu , och varken jag eller tommy eller dom läkarna jag har haft har fattat varför.
Men när jag väl har haft de, så har jag bara kännt av svedan , och inte att jag är kissnödig hela tiden.
Vilket har ledit till att läkarna trodde att jag hade klamydia, och dom har testa mig mot de alla gånger jag har vart där, men de har alltid visa att jag inte har de.

Men igår kväll fick jag nog, då hade jag känt av svedan och jag ringde jouren på baggängen , fick komma dit lämna prov, fick sitta och vänta i en timma innan jag fick två tabletter och fick gå hem.
Hon som jag pratade med där tyckte att jag skulle göra en odling på mitt urin när jag har ätit klart kuren ! + till henne för hon är den första som har nämnt de, då de kan va en ovanlig bakterie som inte försvinner utan pencelinkuren.
Iaf, när jag kom hem så va de inga problem som vanligt, Kände inte av att jag va kissnödig. utan de sved bara när ja kissa. Men jag tog tabletten iaf, och då bröt de loss.
Jag vart kissnödig konstant, kunde inte lämna toaletten då jag tyckte / trodde att jag skulle kissa ner mig .
Så jag satt på toaletten utan att resa mig i 2 timmar, läste nästan ut min bok, och de blev bara värre och värre och de gjorde bara ondare och ondare. Till slut så funderade jag på om de va nåt fel, så jag ringde akuten.
Grät som en stucken gris gjorde jag , tror aldrig jag har producera så mycke tårar och snor på samma gång.
Hon som jag prata med på akuten började nästan att gråta med mig.
Men hon sa iaf att hon inget kunde göra, så hon tyckte att jag skulle klä på mig nånting varmt då jag inte har nån värmedyna eller vetekudde, och att jag skulle ta en alvedon och ipren med varandra. och att jag kunde ta den andra tabletten som jag igentligen fick till morgonen.
Så jag tog två alvedon , en ipren och pencelintabletten och satte mig i duschen en timma .
Sen kan ja lova att jag va så bedövad att jag höll på att somna i duschen,  så jag torka mig och gick och la mig och tvärslockna.
Då va väll klockan närmare 2 halv 3 på natten och Tommy hade inte kunnat sova då han tyckte så synd om mig, så han somna samtidigt som mig , och ändå gick han till jobbet imorse. Min älskade gris <3

Idag iaf, så är de bättre , svider inte alls lika mycke,  och jag är inte konstant kissnödig.
Och de tackar jag gud för då jag ska in till kumla på halkan.
Och avbokar jag får jag ändå betala fullpris, 1900 kr., och de hade ja ingen vidare lust med alls !!

Och min älskade mormor är på apoteket nu och hämtar ut mitt pencelin och ska köpa tranbärsjuice till mig, och jag ska se till att alltid ha de hemma nu , så jag kan dricka ett glas varje dag minst, så de har kanske kan sluta att komma tillbaka.
Sen ska jag ringa vårdcentralen och be dom göra en odling på mitt urin och be om en långtidsbehandling så de kan sluta att komma tillbaka.
Sen får vi se vad de är för fel på mig , och hoppas att dom kan lösa de !

hursomhaver så ska jag sluta klaga nu, de är iaf bättre idag :)
Fick också svar på att man inte kan blki steril av att ha mycke urinvägsinfektion, så jag kan lägga den oron på hyllan ! =)

Nu funderar jag på om jag ska ta och keka frulle innan jag ska åka ner till körskolan så jag inte står inne i kumla sen och är svin hungrig ;D
Om jag inte kanske kan åka och köpa en macka på ok =)

De är förjävlans fint väder idag också :) blir jag lycklig av !


Nej , ha en bra dag alla
Puss och klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0